Mens jeg venter….

Sitter å venter på psykologen skal hente meg til behandlingstimen. Hjerte dunker og jeg er nervøs og kanskje litt redd. Hva/hvilke minner vil dukke opp denne gang? Hvordan vil jeg reagere? Vil jeg bli bedre/friskere? Jeg tror og håper jeg blir friskere. Noen ganger tenker jeg på om dette er det rette. Er det vært det? Hente frem disse vonde minnene. De forsvinner jo ikke, jeg har fortrengt og unngått de i altfor mange år. Så jeg tror at det å minnes og kjenne på følelsene er bra. 

Published
Categorized as Blogg

Av Skogens sønn

Blogg av et løvetannbarn. Er en blogg om meg og mine opplevelser på godt og vondt. Etter en tur ned i «avgrunnen» klarer jeg meg ganske godt i dag. Man har kjempet en kamp, og klart å seire med hodet over vann. Alternativet var jo å drukne. Jeg har gått igjennom situasjoner som andre ikke kan se for seg. Og midt oppi disse krisene, så eksisterer man som et velfungerende eksemplar av seg selv, utad. Dette er ikke enkelt da skriving ikke er min beste side. Men jeg skal forsøke så godt jeg kan.

2 comments

Legg igjen en kommentar

Design a site like this with WordPress.com
Sett i gang