Bilder av solnedgangen i dag💙

Himmelen var fin i dag også. Solnedgangene har vært nesten magiske den siste tiden:-).

Bilder av solnedgangen i dag💙

Måtte bare dele dette med dere:-).

Bilder av solnedgangen i dag💙

Nå er det tid for en kveldsturen. Ha en fin kveld:-)

Bilder av solnedgangen i dag💙

Skogens sønn

Av Skogens sønn

Blogg av et løvetannbarn. Er en blogg om meg og mine opplevelser på godt og vondt. Etter en tur ned i «avgrunnen» klarer jeg meg ganske godt i dag. Man har kjempet en kamp, og klart å seire med hodet over vann. Alternativet var jo å drukne. Jeg har gått igjennom situasjoner som andre ikke kan se for seg. Og midt oppi disse krisene, så eksisterer man som et velfungerende eksemplar av seg selv, utad. Dette er ikke enkelt da skriving ikke er min beste side. Men jeg skal forsøke så godt jeg kan.

4 comments

Legg igjen en kommentar

Design a site like this with WordPress.com
Sett i gang